MAN UTD STAR Ρόμπιν Φαν Πέρσι ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ DAVID Moyes ' ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ




MAN UTD STAR Ρόμπιν Φαν Πέρσι ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ DAVID Moyes ' ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ROB PARKER ΣΤΙΣ 26 Φεβ. 2014 IN : ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ , CHAMPIONS LEAGUE , MANCHESTER UNITED | POST COMMENT   Robin Van Persie έχει εγείρει ανησυχίες σχετικά με τον τρόπο που Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι επί του παρόντος set-up , λέγοντας τακτική του συλλόγου έχουν αρνητικό αντίκτυπο στο παιχνίδι του . Ο Ολλανδός λέει ότι βάσει του ισχύοντος συστήματος της Γιουνάιτεντ , οι συμπαίκτες τρέχει σε χώρους όπου είναι πιο επικίνδυνη του . Ισχυρίζεται ότι είναι αναγκάζοντάς τον βαθύτερο . Ερωτηθείς από τον Ολλανδό ραδιοτηλεοπτικό NOS αν είχε κληθεί να πέσει βαθύτερα κατά χθεσινοβραδινή ήττα με 2-0 στον Ολυμπιακό , Van Persie , δήλωσε : « Οι συνάδελφοί μου οι παίκτες είναι μερικές φορές καταλαμβάνουν τους χώρους που θέλω να παίξω μέσα «Και δυστυχώς , συχνά παίζουν σε ζώνες μου . Νομίζω ότι είναι κρίμα . Και όταν βλέπω ότι , καθιστά δύσκολο για μένα να έρθει σε αυτούς τους χώρους , καθώς και . Έτσι ώστε οι δυνάμεις μου για να ρυθμίσετε τρέχει μου , με βάση τη θέση των συμπαικτών μου . " Τελευταία σχόλια του θα προσθέσει μόνο σε εικασίες ότι Van Persie είναι δυστυχισμένος στο Old Trafford και ιδιαίτερα δυσαρεστημένος που εργάζονται κάτω από Moyes . Υπάρχουν ήδη φήμες ότι ευνοεί την επιστροφή στην Άρσεναλ αυτό το καλοκαίρι . Δείτε τα σχόλια του Van Persie ήρθε η United μέσος Michael Carrick , επίσης, φάνηκε απρόθυμη να εκτρέψει φταίξιμο μακριά από Moyes .


Powered by Blogger.
My Blogger TricksAll Blogger TricksTechtunes